Ügyfélszolgálat:
H-P 9-16h
szechenyi_logo_mobile

ePénztárgép applikáció napnyitás

Bemutatásra kerül az ePénztárgép alkalmazás napnyitás funkciója

CMO AFR QR kódos fizetés logo

Főmenü napizárt állapotban

Ahhoz, hogy az értékesítést el tudja kezdeni az ePénztárgép alkalmazásban, meg kell nyitni a napot, hasonlóan mint az online pénztárgépeken.

Nem kell mást tenni, csak kattintson a "Napnyitás" menüpontra.


Főmenü napizárt állapotban

Fizetőeszközök

Lehetőség van napnyitás közben váltópénz berakására a fiókba.

Megadhatja forintban a váltópénz mértékét, vagy ha van több típusú valuta regisztrálva, akkor azokból is rakhat be kezdő pénzkészletet.


Váltópénz regisztrálása

Váltópénz megadása

A "Forint" lehetősséget választva, egy felugró ablakban megadhatja azt az összeget, amit rögzíteni szeretne a fiókban.


Váltópénz megadása

Napnyitás

  • Megjelent a bevinni kívánt valuta mellett az összeg
  • Amennyiben akar rögzíthet még valutát a fiókba
  • Végezetül a képernyő alján lévő "Napnyitás" gombra kattintva az applikáció megtörténik a napnyitást

Napnyitás

A napnyitás megerősítése

Kétféle megerősítő képernyő fogadhatja napnyitás után, de három módon történhet a bizonylat lezárása:

  • Nincs adóügyi kapcsolat: Ilyenkor csak egy utasításkészlet jelenik meg, hogy mit kell a pénztárgépbe manuálisan rögzítenie
  • Pénztárgép kapcsolat: Egyirányú kapcsolat révén, itt Önnek kell meggyőződnie, hogy a bizonylat kinyomtatásra került-e. Amennyiben nem történt meg a napnyitás az "Újraküldés" gombra kattintva újra kiküldheti a parancsot az eszközre.
    • Napnyitást funkciót támogató pénztárgépek:
      • CashBox Base (A240)
      • CashBox Base GPS (A265)
      • Fiscat Neon+ (A241, A180)
      • Fiscat iPalm (A245 V008 SW verziónál)
  • Adóügyi nyomtató kapcsolat: Itt nincs megerősítő képernyő, mert kétírányú az adatkapcsolat és az alkalmazás tudja, hogy kinyomtatásra került-e a napnyitás bizonylata

Eszközvezérlés nélkül

Pénztárgép kapcsolatta