A CMO24 Zrt által tárolt személyes vagy/és vállalkozásához tartozó adatok törlésének kérelmezése az alábbi folyamatból áll:
-
Kérelem:
- CMO felhasználói fiók törlése: A fiók törlését elektronikus úton lehet kérvényezni a felhasználóhoz, vagy a céghez rögzített e-mail címről lehet kezdeményezni
- Vállalkozás törlése: A cég adatainak törlését elektronikus úton, csak a vállalkozás e-mail címéről kezdeményezheti egy aláírásra jogosult személy
-
Elbírálás:
- Pozitív elbírálás esetén a kért adatokat 30 napon belül eltávolítjuk a CMO rendszeréből és erről tájékoztatást küldünk
- Amennyiben valamilyen jogos érdek, vagy hiányzó adat miatt nem lehet a kért adatokat törölni, azt e-mail-ben jelezzük a kérelmező elektronikus elérhetőségén
Törlés következményei:
- Felhasználói fiók törlése esetén: A fiókhoz tartozó e-mail címmel nem tud bejelentkezni a CMO szolgáltatásaiba, minden személyes adat törlésre kerül
- Vállalkozás törlése esetén: Minden a céghez kapcsolódó adat törlésre kerül, ami érinti a kiállított számlákat, bizonylatokat, tranzakciókat, statisztikákat, partner és cikk törzset is. A törlés végleges, az adatokat nem lehet visszaállítani!
A törlés az alábbi szolgáltatásokat érinti:
- ePénztárgép mobilapplikáció
- CMO Számlázó mobilapplikáció
- Webes applikáció (app.cmo.hu)
A törlést elektronikus formában tudja kezdeményezni az info@cmo24.hu e-mail címre küldött levéllel. A levének tartalmaznia kell a szükséges adatokat:
- Név
- Adószám
- Telefonszám
- INDOKLÁS