Ügyfélszolgálat:
H-P 9-16h
szechenyi_logo_mobile

Pénztárgép csere - hogyan működik a CMO folyamata?

a pénztárgép csere folyamata a CMO -nál

2021. 08. 16.

Olvasási idő: 3 perc

AKÁR 24 ÓRÁN BELÜL CSERÉLJÜK MEGHIBÁSODOTT PÉNZTÁRGÉPEDET!

Biztosan Te is tapasztaltad, hogy a lehető legrosszabb időben hibásodnak meg a kulcsfontosságú eszközök az üzletben. Akik kereskedelemben dolgozunk látjuk magunk előtt azt a helyzetet, amikor többen állnak a kasszánál, éppen kiszaladt a kolléga, az árut is át kellene már venni a szállítótól, csörög a telefon és akkor egyszer csak nem jön nyugta a pénztárgépből. Nyomkodjuk a gombokat, de semmi. Ugye ismerős? Ilyenkor gyors probléma keresésbe kezd az ember, ellenőrzi, hogy a papír nincs-e elakadva, le föl nyitogatja a pénztárgép fedelét, megnézi, hogy csatlakozik-e az áramhoz….és nincs meg a válasz. Ritka eset, de fel kell rá készülni, mert bírság sújthatja azt a kereskedőt, aki nem ad blokkot a vásárlás végén. Mivel találjuk szemben magunkat ebben az esetben? A munka nem állhat meg, dolgozunk tovább. Több nap, míg eljutunk a szervizbe a meghibásodott pénztárgéppel és további napok míg megtalálják a problémát. Addig kézi nyugtát vagyunk kötelesek kiállítani, ami valljuk be, macerás feladat. Nekünk kell állni a javítás költségeit (ami akár 35.000 -50.000 Ft is lehet) és amennyiben az adóügyi ellenőrző egység (AEE) hibásodott meg, akkor 2-3 hétre el is búcsúzhatunk pénztárgépünktől. A CMO-nál erre kidolgozott és jól bevált forgatókönyvünk van. Szerződött partnereink jól tudják, hogy mi gyorsan és határozottan cselekszünk, mert pontosan tudjuk milyen a fent leírt helyzetet megélni. 4 lépés és kész!

A PÉNZTÁRGÉP CSERE LÉPÉSEI

  1. A CMO-s ügyfél a +36 1 443 3923 számon felhívja ügyfélszolgálatunkat és jelezi a meghibásodást. Ezt hétköznapokon reggel 9 és délután 16 óra között bármikor megteheti. Amennyiben a meghibásodás hétvégén történik, azt érdemes e-mailben jelezni felénk, hogy hétfő reggel kollégáink azonnal elindíthassa a csere folyamatot.
  2. Igényeld meg a NAV ügyfélkapudon keresztül az átszemélyesítési kódot, melyre azért van szükség, mert az új pénztárgépnek így más lesz az üzemeltetője. Cél: bérlés, Típus: átszemélyesítés A kód igénylése gyors és könnyű folyamat, legtöbb esetben a kód egy órán belül megérkezik az ügyfél e-mail címére. (javasoljuk hogy rögtön 2 kódot is kérj)
  3. A kódot tartalmazó e-mailt csak továbbítanod kell ügyfélszolgálatunknak és a többit mi intézzük.
  4. Másnap GLS futárszolgálattal küldjük az új, minden tekintetben beállított pénztárgépet, oda, ahova ügyfelünk kéri.

Jelenleg érvényes pénztárgépet (is) tartalmazó csomagjaink itt érhetőek el.